Friday 16 December 2011

luahan akuu :(

i love him... xda pa pa sebenanya nk k cerita... knek tok... rinduu glak an nyaa... 2 mggu dh xjmpa...


aku layan laguu jiwang malam tok... macam ada benda jak ngaco jiwa aku nektok ehhhs... rasa sedeh semacam jak... macam2 macam nk di bingong aku nektok ehh... aku dah berapa bulan dha abis fom 5... tp, still lom madak study...pas result SPM kuar...  aku carik tempat k blaja... tym yha aku ngisik UPU dgn cuai... aku isik sebarang... aku bena2 nyesal ehh... then, bila dah dapat form 6... aku msok 2 minggu... aku terus terang kt ctok,,, aku malas... aku lalai.. bila kawan dah msok uitm... politeknik aku pulak yg teringin then aku berenti form 6... bapak bisin aku x endah jak... bodoh kan aku.... sumpah, aku nyesal... peluang yg di sia2 kan.. kecewa aku ehhs... bulan 7 ariya ada aku masok kolej komuniti... then,aku xboleyh madah ctok knak aku berenti... sedewh glak2 bila tinggal kan kolej yha... aku sebulan jak kat kolej komuniti... then aku berenti... bukan maok aku... :( sumpah,, aku busan glak2 dyam umahhh... ada jwak aty ku nk masok kolej swasta.... tapi , banyak glak bayar... aku xmok nyusah bapak... mun menjamin aku kwa lak xpa juak... blom tentu gk dapat kerja... bayar jak beribu... ku takut xda pa2... cun2 nk muang duit bapak... aku berusaha nk dapat IPTA... INSYAALLAH... hukhukhuk.. aku nk kerja knek tok.... emm...xpa, next year aku mesti sambung blaja... aku kn berusaha ohh,,, sobsobsob... doakan aku ehhh... AMIN.. ^^

No comments:

Post a Comment